2015年8月20日 星期四

愛的宣言|範本|搞笑|歌手|2015最新款|

小編為大家介紹不同愛的宣言內容,當中有搞笑,歌詞同埋傳統tim! 硬有一款岩你!

---------------------------------
我最愛嘅XX(新娘):
同你一齊嘅時間,點解可以快到咁架?應該可以快到就嚟見到你白髮,正所謂快樂不知年月過。
仲記唔記得我哋一齊見到嗰對老人家, 個老公公拖住老婆婆行得鬼死咁慢,但個背影又幸福到有花圍住咁,
希望過多一陣,到你我白頭時、我都仲有幸可以拖住你溫柔又粗糙嘅手走埋人生下半場。
我愛你!
Your XX(新郎)
---------------------------------
好天曬 落雨淋 遮風擋雨有我護蔭
一個心 兩個人 專心一意唔會搞搞震
若然有人搞到你 震騰騰 好激心
我都會 千方百計將你氹
無論你背脊痕 定係想食碗粉
隨傳隨到 半句都唔呻
食完飯 落街行 拍拖散步好鬼過癮
Spa facial加埋去旅行 
仲有chane、l'occitane…一大堆護膚品
任玩任買我會努力搵銀
或者你會擔心 結左婚 悶到暈
不過我 promise 驚喜不斷 登登登登
我仲會每晚錫你一啖 等你笑住訓
哼哼哼 練體能 努力做人唔會腳震震
我保證 以上全部句句真
念我一片情深 俾我叫聲老婆大人
最後…有人話 去結婚 你真笨
繼我話 有你 傻豬豬做我老婆
我願意成世都 笨笨笨!!!

---------------------------------
老婆老婆妹G,識到你我好運氣
真心真意去愛你,你話咩都就晒你
人工全部交俾你,買Jordan唔會瞞你
家頭細務我孭起,洗衫洗碗洗埋地
努力減肥鄭多肥,操fit body保護你
老公最愛攬實你,愛你寵你啜爆你
做錯事牆角罰企,按摩小腿食雞脾
滑稽難堪樣Tum你,最緊要老婆歡喜
呢生呢世拖實你,唔駛旨意賣甩肥
老婆老婆我愛你,從此心中只有你
---------------------------------
我的摰愛XXX(新娘)
每次出門想住妳,時時刻刻都念記
個個節日都記起,慶祝到萬個世紀
春季俾定雙糧妳,洗晒啲錢我再俾
夏日家務我打理,唔怕做到八十幾
秋天口啖悶悶哋,巧手小菜整幾味
冬眠幫你冚大被,仲會揼骨錬大脾
總之你話點就點,生仔生女隨妳喜
有妳日日笑呵呵,生命裡面只有妳
我會一世陪住妳,貧病富貴亦一起
愛妳錫妳遷就妳,發脾氣我氹返妳
妳係我嘅心肝椗,放心與我在一起
XXX(新郎)
日期
---------------------------------
靚靚老婆我愛你
從今以後在一起
幸運就是娶到你
以後由我整幾味
洗衫煮飯冇呃你
私己願意每月比
日日我都咁錫你
煩事碎事我擔起
冇人可以蝦到你
蝦親老婆無面俾
老公一世鍚晒你
---------------------------------



沒有留言:

張貼留言